miercuri, 2 iunie 2010

Atunci si acum! De ce?

Candva in copilarie , atunci cand am implinit 14 ani am fost foarte entuziasmata de acea varsta.
Imi aduc aminte cu bucurie de prima mea tabara, care a fost la Brasov in "Poiana Soarelui", o tabara pentru copii.Eram in clasa a 7 a, nu eram chiar mici.A fost minunat.Am fost cu trenul , iar apoi un autocar ne-a dus pana in Poiana.Am intrat pe o carare intre munti, si am mers cale de cativa kilometri, iar apoi razele soarelui inundau un luminis maret in valea a 4 munti.
Cabanele din lemn, foarte spatioase si frumoase, ne-au bucurat privirea, si abia asteptam sa fim cazati.Chiar in prima cabana am fost cazate mai multe fete.Imaginati-va ce mai povesti se spuneau si atunci ca si acum intre fete....Seara aveam foc de tabara la capatul terenului de fotbal.
Baietii au avut un campionat de fotbal cu o clasa de baieti din Rusia.
Imi aduc aminte ce ciudat ne uitam la ei, caci aveau pielea foarte alba;mult mai alba ca a noastra.Ni se pareau ciudati.Chiar si la seratele organizate de profesori pentru noi era totul foarte bine pus la punct.
Dragii mei vreau sa va spun ca si atunci fetele erau curtate de baieti; dar intr-un mod mult mai modest si frumos.Acum ceea ce vad la scoala la baiatul meu ma tulbura si ma intristeaza profund.
Nu mai exista decenta!De ce?Nu mai exista bun simt in multe situatii!De ce?Exista foarte multa rautate si razbunare!De ce?Eu stiu cateva raspunsuri , dar as dori ca voi care cititi sa-mi raspundeti.Merci.

Un comentariu:

A din A spunea...

sa fie de vina internetul?in sensul ca tineretul de ziua de azi :) nu mai are limite!parintii sunt de vina pt ceea ce se intampla sau sistemul,stresul si toate cele...adica,eu la varsta de 14 ani eram inca afara la joaca,nu in fata unui comp,generatia noua are o alta perspectiva a "distractiei"...cam nasol...