joi, 14 octombrie 2010

Creat pentru a fi fericit - povestire 1

Un ateu si-a incheiat cuvantarea impotriva crestinismului.El a luat in deradere toata dragostea Lui Dumnezeu si chiar existenta Lui.Apoi a zis: "Daca cineva poate sa demonstreze ca gresesc, sa vina pe scena."A urmat un timp destul de lung de tacere, in care majoritatea celor prezenti credeau ca nu are nimeni nimic de comentat.In sfarsit, un om, ce parea neinvatat, se ridica si urca pe scena.
- Poti dumneata sa ma contrazici?! zise ateul batjocoritor.
Dar omul nu raspunse, ci scoase calm din buzunar o portocala, o decoji fara sa se grabeasca, apoi incepu sa o manance.Ironic, dar vizibil ofensat, ateul zise:
- O, ce dovada! Dar , de fapt ce vrei sa demonstrezi prin aceasta?!
Privindu-l in ochi, omul simplu ii spuse:
- Cum a fost portocala?
- Dar de unde sa stiu eu cum a fost portocala? Tu trebuie sa stii,ca tu ai mancat-o.
- Exact.Tot asa este si cu existenta si dragostea lui Dumnezeu.Eu le-am experimentat, le-am gustat.Dumneata nu poti nega dulceata crestinismului cum nu o poti nega pe cea a portocalei.Eu sunt cel care cunosc dragostea lui Dumnezeu.Dumneata ai vorbit despre lucruri pe care nu le stii, de aceea esti cu totul gresit.

Niciun comentariu: