miercuri, 12 mai 2010

Cum am ajuns sa lucrez cu copiii

In Februarie 2005, s-a facut o evanghelizare in comuna Sacalaz, la Biserica unde mergeam de 4 ani.
Cam toate subiectele care au fost pregatite erau pentru adulti......dar, ce sa vezi?Au venit foarte multi copiii.Nu am stiut ce sa facem cu ei si am incercat sa adaptam subiectele pentru ei, dar nu prea intelegeau.In urmatoarea seara am hotarat sa mergem intr-o incapere alaturata si sa-i invatam cateva cantecele.Le-a placut aceasta idee foarte mult copiilor si din seara aceea am inceput sa lucram cu copiii.In fiecare seara cantam la inceputul programului cu corul format din acesti copii cate 1-2 cantece.Nu stiam atunci si nici acum nu stim, de ce Dumnezeu i-a trimis pe acesti copilasi?Dar aceasta nu e treaba noastra, noi trebuie sa ne facem partea de a fii marturii vii pentru acesti copii.
Anul acesta cu o parte dintre ei am sarbatorit 5ani explo.Ne-am amintit de foarte multe lucruri si ne-am bucurat impreuna.Conteaza foarte mult sa stii sa ii ti aproape pe copii, sa ii mangai cu o vorba calda, sa ii incurajezi atunci cand ii vezi ca se prabusesc si sa le fii un prieten adevarat.
Ca lider de tineret si instructor la grupa mea , am invatat sa-mi dezvolt rabdarea si iubirea fata de cei de langa mine mai mult decat am facut-o pana am inceput sa lucrez cu copii.
Nu este plictiseala niciodata, atunci cand pui suflet in ceea ce faci.
Va incurajez sa lucrati cu copii, caci veti avea multe de invatat , dar si multe de dezvatat.

Niciun comentariu: