joi, 23 septembrie 2010

"Copii mei"

De cate ori vorbesc despre acesti copii, folosesc cuvintele ca " merg la copii mei, sau copii mei au fost acolo, sau copii mei au facut asta si uite asa..."
Multi m-au intrebat cati copii am si le-am zis : cateodata 20, altadata 30 si na...:).
Ii iubesc pe fiecare imparte.Deja ii cunosc cand sunt suparati , cand le este foame si uite asa ne bucuram impreuna cunoscandu-ne.
La intalnirile noastre avem multe activitati printre care dragostea Lui Isus care ne iubeste pe fiecare.Invatam cantecele , citim din Biblie , jucam jocuri si ne bucuram de tot ceea ce Dumnezeu ne-a pregatit.Am fost cu ei in tabere organizate de Biserica noastra.Bucurie mare pentru unii care nu au fost plecati nicaieri din satul acela.
Multumim Lui Dumnezeu pentru tot ce ne-a oferit si pentru ce ne-a pregatit de acum incolo.

Niciun comentariu: