joi, 23 septembrie 2010

Lucrarea cu copiii

Va spuneam in profilul meu ca lucrez voluntar de cativa ani cu copii.Acesti copii locuiesc majoritatea intr-o fosta unitate militara dezactivata, unde primaria satului le-a dat 4 pereti si cativa saci de ciment si var si poftim casa.Defapt halele au fost masurate si impartite pe numarul de persoane din fiecare familie, in functie de aceasta oferindu-le metrii patrati locuibili.
Cand am inceput sa lucrez cu ei , ii vizitam des la louintele lor.Cam 20 de familii locuiau intr-o cladire mai mare, probabil unde au avut birouri cadrele mai mari ale acestei unitati militare.
Chiar prima mea vizita a fost la ziua de nastere a unei fetite de 9 ani, care m-a invitat cu toata inima la ziua ei .Nu am putut refuza.Doresc sa va marturisesc ca am plecat de acolo aproape plangand, caci nu imi venea sa cred ca in zillele noastre pot locui 20 de familii intr-o cladire fara apa potabila si fara toalete.
Aveau o teava de apa care iesea din pamant undeva in mijlocul unitatii de unde se alimentau cu apa toate acele 20 de familii.
Cat despre toaleta....fiecare unde apuca, sau in WC-ul antic, unicul, la 20m de cladire, afara.
Cu toate acestea am vazut familii fericite caci erau impreuna unii cu altii.M-am bucurat si m-am implicat cat am putut de mult si cat mi-a oferit Domnul sa pot face pt ei.Si inca Dumnezeu mai are planuri cu mine in privinta lor.Sunt multe de spus, dar ma rezum la atat"Cine esti conteaza!"indiferent unde locuiesti si ce culoare a pielii ai.
Domnul ne iubeste pe toti asa cum suntem.

Niciun comentariu: