luni, 20 septembrie 2010

"Pot totul in Hristos"

Imi place mult versetul acesta .Stiu ca trebuie si noi sa ne facem partea nostra, si tocmai de aceea nu trebuie sa ne lasam doborati de cuvinte sau imagini mai profitabile .Totul trebuie sa fie bine echilibrat pentru ca noi sa ramanem pe calea aleasa de Dumnezeu pentru noi.De multe ori credem ca stim ce e mai bine pentru noi si facem alegeri foarte gresite.Dar problema este ca ne vom da seama poate mult prea tarziu si nu se va mai putea face nimic. Deci trebuie sa fim atenti la ce alegem si in ce ne incredem.
Vreau sa va marturisesc ca eu pot sa-i multumesc deplin Lui Dumnezeu ca m-a oprit de la multe lucruri care mi s-au parut foarte bune pe vremea cand doream sa le fac, dar acum imi dau seama ca m-ar fi doborat fizic si psihic.Stiu ca Dumnezeu alege ce este mai bine pentru mine, asa ca L-am lasat pe El la carma vietii mele.Tu cum faci?Cine sau ce te conduce in aceasta viata?

3 comentarii:

Ionela Băloi spunea...

Totul trebuie sa fie bine echilibrat - foarte adevarat! Dumnezeu ne ajuta dar e important ca noi sa stim sa Il alegem pe El si apoi celelalte lucruri vor veni de la El.
Eu am realizat zilele trecute ca planurile mele sunt bune inaintea Lui dar nu si metoda prin care doream sa le indeplinesc.
Am invatat ca e bine sa ma incred in El atunci cand nu vad eu o solutie. Unii, de cele mai multe ori, se incred in El si spun ca ne ajuta Dumnezeu, dar doar dupa ce stiu ca ei au facut totul ok si ca au lucrurile sub control.

Anonim spunea...

Dumnezeu să ne lumineze pe toți și să ne dea putere să urmăm voia Sa

Ionela Băloi spunea...

M-ai incurajat intr-un mod minunat! Dumnezeu sa binecuvinteze tot ceea ce faci! Multumesc