miercuri, 26 mai 2010

O noua ora de explo

In sfarsit o zi fara ploaie!Soarele a iesit de dupa nori si este cald.Abia astept intoarcerea copilasului meu de la scoala.Vom merge la ora de exploratori .Cand am ajuns in curte erau 3 persoane , dar si o gramada de porumb care trebuia desfacut.Am mers sus si am inceput ora de explo, am discutat despre camporee si ce v-a fi acolo.Sa va spun ca noi ne intalneam in numar de 21-22 de copii, iar acum ......trist dar adevarat suntem doar vreo 6-7 oameni la intalnire.De ce?
Nu mai au timp copii sa vina la intalniri sau au alte preocupari?Voi ce ziceti?Cu toate ca am fost putini , am ajutat la desfacerea porumbului, iar instructorul de la grupa cealalta a dus sacii in pod. E bine sa ajuti.Noi ne-am bucurat ca in dupa-amiaza zilei de 25 Mai am putut face o fapta buna.
A fost frumos.Imi este dor si de restul copiilor din cele doua grupe de explo.
Am multe amintiri cu ei.Dar asta este viata.Duminica voi merge cu acesti putini exploratori in Camporee la Pestera Ursilor.Am sa scriu ce s-a intamplat la intoarcere.

Niciun comentariu: